ile kosztuje poród w Lublinie

I m lucky I m here with my someone.

Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

Temat: chcę zmniejszyć wargi sromowe
Jestem zdecydowana na dr Lesiaka z Lublina, mimo że jeszcze do niego nie dzwoniłam. Proszę powiedzcie mi - czy mogę wybrać rodzaj znieczulenie np ogólne krótkotrwałe(miałam takie po porodzie właśnie na szycie) - ile kosztuje zabieg(przeczytałam całe forum i ktoś pisał że płacił 500 a ktoś inny że 800) - czy po zabiegu zostaję jeszcze np godzinkę na dojście do siebie czy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,18564834,18564834,chce_zmniejszyc_wargi_sromowe.html



Temat: Nadżerka
szyjke, a najbardziej "bolesnym" momentem było zakładanie wziernika , to była wizyta prywatna koszt 300 zł, jesli jesteś z okolic woj. lubelskiego chętnie podam namiar na świetnego lekarza z Kliniki Ginekologii Akademii Medycznej w Lublinie .
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,81254550,81254550,Nadzerka.html


Temat: Oskarżona ginekolog z Puław
błędów jest za dużo! Zachęcam do składania licznych wniosków do Rzecznika, to naprawde nic nie kosztuje i nie jest takie trudne. Brońmy praw pacjenta i powstrzymajmy tą falę błędów!! Panie Rzeczniku, bierz się Pan do pracy! służę pomocą w razie problemów zwiazanych ze złożeniem wniosku do ROZ przy OIL w Lublinie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,62,6990154,6990154,Oskarzona_ginekolog_z_Pulaw.html


Temat: Szloły rodzenia w lublinie-czy warto?
Szloły rodzenia w lublinie-czy warto? Jestem w szóstym miesiącu ciąży i chciałabym jak najlepiej przygotować się do porodu.Planujemy z mężem rodzić na Staszica i tam zapisać się do szkoły rodzenia. Niestety, koszt jest niebagatelny-400 zł. Chciałabym prosić o opinie osoby , kóre chodziły do takiej szkoły. Czy jesteście zadowolone?Jestem pielęgniarką.Mam wiedzę i umiejętności dotyczące opieki nad noworodkiem,ćwiczę oddychanie, wzmacniam mięśnie uczestniczące w porodzie,dużo czytam.Czy nauczę się czegoś nowego? Czy rzeczywiście nabyta tam wiedza usprawniła przebieg narodzin Dzidzuisia? A może znacie tańsze szkoły rodzenia w Lublinie? Proszę, doradżcie.Z góry dziękuję za pomoc!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,776,46927308,46927308,Szloly_rodzenia_w_lublinie_czy_warto_.html


Temat: Gdzie są fundacje!!! Chora Olivka czeka na pomoc.
sądzie (tyle zdążyłam się dowiedzieć). Taka sprawa jednak sporo kosztuje, a Marta z mężem nie są zbyt bogaci. Wiem, że istnieją fundacje oferujące pomocom ludziom z takimi problemami, co mają dalej robić, gdzie, jakie pismo napisać ? Moja prośba do Was wszystkich: gdzie są takie instytucje w Lublinie ? Bardzo proszę o pomoc, dziecinka już teraz potrzebuje intensywnej opieki lekarskiej (ma dopiero cztery miesiące), co niestety w naszym kraju kosztuje. Żeby mnie nikt źle nie zrozumiał, trzeba podać do sądu tych lekarzy, żeby Marta z mężem orzymali pieniążki z odszkodowania, (i prawdopodobnie rentę...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,11759279,11759279,Gdzie_sa_fundacje_Chora_Olivka_czeka_na_pomoc_.html


Temat: Do dytkop -jestem po wizycie u Prof. Rechbergera!!
wiem czy będę się go trzymac bo gdzie bym rodziła, przecież nie w Lublinie.Teraz to sama nie wiem do kogo powinnamchodzić w Radomiu, najbardziej odpowiada mi Wróbel i nie chciałabym tak skakać z kiwatka na kwiatek, więc może Wróbel by kogoś polecił kto mógłby być przy porodzie, chociaż mam takie samo zdanie na temat Nity i spółki, więc już sama nie wiem....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,18737315,18737315,Do_dytkop_jestem_po_wizycie_u_Prof_Rechbergera_.html


Temat: za poród w obecności męża MUSIMY zapłacić???
sra ta ta miałam rodzić rok temu na madalińskiego w warszawie..oczywiście poród miał być wspólny, ale pani położna wyraźnie dała mi do zrozumienia, że jezeli na sali ogólnej będą inne paanie, to może być tak, ze mąż nie będzie mógł do nas nawet wejsć, bo w/w mogą sobie nie życzyc...ale ona ma dla nas alternatywe w postaci sali do indywidualnego porodu która kosztuje tylko 500 złotych i to jest państwa decyzja czy wolą państwo komfort od samego poczatku i zminimalizowanie przykrych neispodzianek. no com w rezultacie rodziłam w lublinie gdzie wogóle nei było...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,44880524,44880524,za_porod_w_obecnosci_meza_MUSIMY_zaplacic_.html


Temat: Preindukcja porodu przy użyciu cewnika Foleya.
Preindukcja porodu przy użyciu cewnika Foleya. "Preindukcja porodu przy użyciu cewnika Foleya. Ostatnio dużego znaczenia nabiera metoda preindukcji porodu przy pomocy cewnika Foleya, powszechnie używanego do drenażu pęcherza moczowego. Metoda ta z powodzeniem wypróbowana w Klinice Patologii Ciąży i Perinatologii AM w Lublinie niebawem zyska szeroką rzeszę zwolenników ze względu na wysoką skuteczność i niski koszt. Warunkiem koniecznym do zastosowania tej metody...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,63029769,63029769,Preindukcja_porodu_przy_uzyciu_cewnika_Foleya_.html


Temat: opłaty przy porodzie - czy tylko ja jestem jeleń?
Ja rodziłam w Lublinie na Lubartowskiej i nie zapłaciłam ani grosza, do kasy za poród rodzinny też nie musiałam płacić - tam nic to nie kosztuje. Byłam dobrze traktowana i synkiem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,10279185,10279185,oplaty_przy_porodzie_czy_tylko_ja_jestem_jelen_.html


Temat: Puławianki odezwijcie się:)
Puławianki odezwijcie się:) Witam przyszłe mamusie z Puław i proszę o opinie na temat naszego szpitala Co powinnam wiedzieć przed porodem (termin mam na koniec marca). Ile co kosztuje?? Wasze wrażenia. Bardzo Was proszę!! zależy mi na tym bo do Lublina autobusem trochę daleko
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,10341179,10341179,Pulawianki_odezwijcie_sie_.html


Temat: PUŁAWIANKI odezwijcie się
PUŁAWIANKI odezwijcie się Witam przyszłe i obecne mamusie z Puław i proszę o opinie na temat naszego szpitala Co powinnam wiedzieć przed porodem (termin mam na koniec marca). Ile co kosztuje?? Wasze wrażenia. Bardzo Was proszę!! zależy mi na tym bo do Lublina autobusem trochę daleko
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,10341233,10341233,PULAWIANKI_odezwijcie_sie.html


Temat: Lubin-polecam Feminę :)))
Jeżeli szukasz w LUBLINIE- to niestety nie mogę ci pomóc, ale w LUBINIE to tak ) W odpowiedzi na twoje pytanie: -poród kosztuje 300 zl (w kazdym razie tyle kosztowal w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,588,19254756,19254756,Lubin_polecam_Femine_.html


Temat: DLACZEGO W LUBLINIE NIE ROBIĄ ZZO?
we Wro tez nie robia :) to na pocieszenie, ze nie taki Lublin do tylu. kwestia prozaiczna - brak anestezjologow na porodowkach. przy rodzacej z zzo anestezjolog musi byc przez caly porod, to z regoly trwa, wiec jest wylaczony z pracy na kilka godzin, co z innymi zabiegami? nfz rozwiazal kwestie krotko, nie ma na to kasy i juz. mozna sie oczywiscie sprobowac dogadac - ze 600 to kosztuje ale nie zawsze jest mozliwe z powodow jw, a obcego lekarza na oddzial nie wpuszcza, przynajmniej we wro.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,588,20594767,20594767,DLACZEGO_W_LUBLINIE_NIE_ROBIA_ZZO_.html


Temat: prywatna klinika w W-wie_ ile kosztuje poród???
prywatna klinika w W-wie_ ile kosztuje poród??? czy w Warszawie jest prywatna klinika, która ma podpisany kontrakt z NFZ i poród kosztuje np połowę, w innych miastach w prywatnych klinikach płaci się grosze za cc np Białystok 1500zł, w Lublinie chyba 3000zł, z tego co się orientowałam to w wawie cc w Damianie 7000zł, z moich obliczeń wynika, że w państwowym szpitalu zapłacę ok 2500zł za poród naturalny, chyba wolałabym dopłacić i w dobrych warunkach bez bólu urodzić synka, pzdr
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,588,35357097,35357097,prywatna_klinika_w_W_wie_ile_kosztuje_porod_.html


Temat: APEL
EUR, do tego dochodzą koszty porodu od 3.000 do 6.000 EUR, ponieważ Maciek musi być operowany w pierwszych dniach swojego maleńkiego życia. Nie mam takich pieniędzy, ale wierzę głęboko, że uda ... z wadami serca Cor Infantis 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 24 Nr konta: 86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 KONIECZNIE z dopiskiem: „Maciek Sapała"
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24320,87190715,87190715,APEL.html


Temat: PROŚBA O POMOC!
na styczeń 2009 wynosi ok. 26.000 EUR, do tego dochodzą koszty porodu od 3.000 do 6.000 EUR, ponieważ Maciek musi być operowany w pierwszych dniach swojego maleńkiego życia. Nie mam takich ... na rachunek: Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 24 Nr konta: 86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 KONIECZNIE z dopiskiem: „Maciek Sapała"
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,32203,87114765,87114765,PROSBA_O_POMOC_.html


Temat: mały Maciek
koszty porodu od 3.000 do 6.000 EUR, ponieważ Maciek musi być operowany w pierwszych dniach swojego maleńkiego życia. Nie mam takich pieniędzy, ale wierzę głęboko, że uda mi się zebrać potrzebną ... Infantis 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 24 Nr konta: 86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 KONIECZNIE z dopiskiem: „Maciek Sapała" lub Klinikum GroĂźhadern, Bayerische Landesbank MĂźnchen, (Brienner StraĂźe 18, 80333 MĂźnchen)...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,51283,87427049,87427049,maly_Maciek.html


Temat: APEL o POMOC
ok. 26.000 EUR, do tego dochodzą koszty porodu od 3.000 do 6.000 EUR, ponieważ Maciek musi być operowany w pierwszych dniach swojego maleńkiego życia. Nie mam takich pieniędzy, ale wierzę głęboko, ... rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 24 Nr konta: 86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 KONIECZNIE z dopiskiem: „Maciek Sapała"
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25348,87191065,87191065,APEL_o_POMOC.html


Temat: Pomoze ktos?
26.000 EUR, do tego dochodzą koszty porodu od 3.000 do 6.000 EUR, ponieważ Maciek musi być operowany w pierwszych dniach swojego maleńkiego życia. Nie mam takich pieniędzy, ale wierzę głęboko, że ... dzieci z wadami serca Cor Infantis 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 24 Nr konta: 86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 KONIECZNIE z dopiskiem: „Maciek Sapała"
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24271,87192204,87192204,Pomoze_ktos_.html


Temat: Czy ktos zechce pomoc?
wynosi ok. 26.000 EUR, do tego dochodzą koszty porodu od 3.000 do 6.000 EUR, ponieważ Maciek musi być operowany w pierwszych dniach swojego maleńkiego życia. Nie mam takich pieniędzy, ale wierzę ... na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 24 Nr konta: 86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 KONIECZNIE z dopiskiem: „Maciek Sapała"
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23421,87191596,87191596,Czy_ktos_zechce_pomoc_.html


Temat: APEL - ratujmy Maćka
... życia Maćka. I wielka wdzięczność jego matki. Wpłat można dokonywać na rachunek: Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 24 Nr konta: 86 1600 1101...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25616,87244252,87244252,APEL_ratujmy_Macka.html


Temat: Poród rodzinny w Lublinie.
Poród rodzinny w Lublinie. Może wiecie ile kosztuje? Z góry dzięki! Pozdrowionka
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,26129596,26129596,Porod_rodzinny_w_Lublinie_.html


Temat: "Robienie" rozwarcia przez lekarzy
Do tej metody musisz mieć już rozwarcie, a stosuje się ją aby odkleić dolny biegun pęcherza płodowego. Poniżej opis tej metody. Ja mam do porodu jeszcze ze dwa tygodnie, ale duże rozwarcie (zero skurczy) i strach jest przed infekcjami dla płodu. Dlatego dziś miałam tego typu zabieg w gabinecie gina tylko inną metodą Preindukcja porodu przy użyciu cewnika Foleya. Ostatnio dużego znaczenia nabiera metoda preindukcji porodu przy pomocy cewnika Foleya, powszechnie używanego do drenażu pęcherza moczowego. Metoda ta z powodzeniem wypróbowana w Klinice Patologii Ciąży i Perinatologii AM w Lublinie niebawem zyska szeroką rzeszę zwolenników ze względu na wysoką skuteczność i niski koszt. Warunkiem koniecznym do zastosowania tej metody jest rozwarcie kanału szyjki co najmniej na grubość cewnika (najlepiej ok.1cm.). Po założeniu końcówki cewnika...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,39785845,39785845,_Robienie_rozwarcia_przez_lekarzy.html


Temat: Porządki na forum
... misia1975a dobry ginekolog z Wodzislawia Sl-szukam - k.wita dr Szczecina z Karowej - dabrowianka DR Halama - jakieś i info??? - pibied poród w Siedlcach - plywka 3D w Raszei!!! -...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,31514082,31514082,Porzadki_na_forum.html


Temat: jak umówić się z położną i ile to kosztuje???
jak umówić się z położną i ile to kosztuje??? Proszę o pomoc. W jaki sposób umówić się z położną aby była przy moim porodzie i ile to kosztuje? Chodzi mi o szpital w Lublinie na Jaczewskiego. Pozdrawiam i dziękuję
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,588,9053467,9053467,jak_umowic_sie_z_polozna_i_ile_to_kosztuje_.html


Temat: Lubin-polecam Feminę :)))
Witam. Zbieram informacje na temat różnych miejsc w Lublinie - najlepszych do porodu. Mam pytanie - ile kosztuje pobyt w Feminie i czy należy korzystać z ich usług w czasie ciąży?...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,588,19254756,19254756,Lubin_polecam_Femine_.html


Temat: Cesarka na zyczenie w Lublinie
Cesarka na zyczenie w Lublinie Jaka jest szansa zalatwienie sobie porodu przez cesarskie ciecie w szpitalach lubelskich? I jaki jest koszt?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,588,52239118,52239118,Cesarka_na_zyczenie_w_Lublinie.html


Temat: co jest bezpłatne na Jaczewskiego w Lublinie?
co jest bezpłatne na Jaczewskiego w Lublinie? ile kosztuje poród rodzinny i czy zzo jest dostępne i na jakich zasadach? pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,588,28681054,28681054,co_jest_bezplatne_na_Jaczewskiego_w_Lublinie_.html


Temat: czerwcoweczki, kiedy do szkoly rodzenia?
ja w Lublinie zarezerwowałam sobie miejsce już w 19 tc (teraz 23) i zajęcia powinny się zacząć za tydzień -dwa, jakoś tak, żeby na poród być na świeżo, kosztuje to 300...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,10607698,10607698,czerwcoweczki_kiedy_do_szkoly_rodzenia_.html


Temat: Ratujmy życie Maciusia 26tc
... można dokonywać na rachunek: Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis 20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 24 Nr konta: 86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 KONIECZNIE z dopiskiem: „Maciek...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,615,87196852,87196852,Ratujmy_zycie_Maciusia_26tc.html


Temat: ciekawostki ze swiata medycyny ;)
rusza prywatna porodówka Od września rusza prywatna porodówka. Rocznie ma przyjmować około tysiąca porodów. - "Dzień dobry, kiedy będzie można u was urodzić?" Telefonów z takim pytaniem recepcjonistki z Salve w Łodzi odbierają codziennie co najmniej kilka. Najbardziej niecierpliwe są te z terminem porodu na wrzesień. Łódź jest jedynym dużym miastem, w którym przyszłe mamy nie miały do tej pory wyboru, czy ... żeby łodzianki miały wybór - mówi dr Sławomir Sobkiewicz z Salve Medica. - Jeśli zdecydują, że wystarcza im opieka w publicznym szpitalu, to do wyboru są w Łodzi cztery porodówki. Jeśli ... Poza tym nie wiemy, jakie będzie zainteresowanie porodem w szpitalu, w którym za podwyższony standard trzeba jednak będzie dopłacić. Ile zatem zapłacą rodzice malucha, którzy zechcą, żeby ich potomek przyszedł na świat w klimatyzowanej sali porodowej z obecnym przez cały czas lekarzem i położną, a potem trafił razem z mamą do jednoosobowego pokoju z łazienką, urządzonego "po domowemu". Po porodzie nad bezpieczeństwem ... być tak, że jeden anestezjolog i jeden położnik "obskakuje" jednocześnie dwa cesarskie cięcia czy porody - mówi dr Sobkiewicz. - Jeden zespół do jednej rodzącej plus pielęgniarka, która będzie się opiekowała położnicą przez cały czas po porodzie. Ile będzie kosztował poród w takiej klinice? Według "ojców założycieli", wszystko zależy od tego czy NFZ będzie chciał podpisać kontrakt z prywatną placówką. - Jeśli dostaniemy od Funduszu za przyjęcie porodu taką stawkę, jaką dostają publiczne szpitale, to dopłata za całą opiekę i podwyższony standard będzie wynosiła od 2 do 3 tys. złotych. Jeśli jednak będziemy pracować bez kontraktu, to za poród i opiekę okołoporodową przyszli rodzice będą musieli zapłacić około 5-6 tysięcy złotych. To i tak taniej niż w warszawskich klinikach, gdzie poród naturalny kosztuje około 9,5 tys. złotych, a za "cesarkę" trzeba zapłacić ponad 11 tys. złotych. Z zainteresowania przyszłych mam jak najszybszym terminem otwarcia porodówki wynika jednak, że skłonne są zapłacić dużą sumę, a nawet zaciągnąć kredyt, żeby tylko rodzić jak mówią w "normalnych warunkach". - Kiedy rok temu rodziłam Jasia rozważaliśmy z mężem wyjazd do Warszawy i poród w jednej z tamtejszych klinik - mówi Izabela Buczyńska, mama rocznego chłopczyka. - Jednak wyjazd z Łodzi do Warszawy tylko na poród rodził mnóstwo komplikacji, takich jak zatrzymanie się w hotelu, transport noworodka do domu itp. Gdyby jednak w Łodzi była prywatna porodówka, nie wahałabym się ani minuty, by urodzić właśnie tam. Lekarze z Salve myślą dokładnie tak samo jak setki przyszłych mam. - Chcieliśmy, żeby w Łodzi była taka porodówka, w której nie wahalibyśmy się umieścić nasze żony czy córki - mówi dr Sobkiewicz. - One powinny czuć się bezpieczne. W innych miastach już działają Kilka porodówek ma Warszawa. Najsłynniejsza usytułowana jest w Centrum Medycznym Damiana. W Krakowie słynie Ujastek, w Gdańsku Swissmed, w Olsztynie klinika dr. Malarkiewicza, a w Lublinie szpital Femina. Większość prywatnych szpitali położniczych nie przyjmuje jednak porodów wcześniaków ani ciąż powikłanych. Łódzka porodówka najbardziej skomplikowane porody również będzie odsyłać m.in do "Matki Polki", gdzie na miejscu jest oddział intensywnej opieki dla noworodków.("Polska Dziennik Łódzki")
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22158,69597533,69597533,ciekawostki_ze_swiata_medycyny_.html